Spomladi so pri Land Roverju začeli prodajati ekološko naravnanega freelanderja z oznako TD4_e, ki je prvi land rover s sistemom start&stop, kar pomeni nižjo porabo ter manjši izpust ogljikovega dioksida.
Pred meseci pa je britanska vlada odobrila 27 milijonov funtov vreden sveženj pomoči za avtomobilsko industrijo. Kaže, da so šele zdaj, po tehtnem premisleku, pri Land Roverju vendarle sprejeli odločitev, da hibridni LRX bo. Pri razvoju novega konceptnega modela, ki so ga označili kot najmanjši, najlažji in najbolj ekonomičen terenec, so pri britanskem proizvajalcu terenskih vozil sodelovali z inženirji iz podjetja Jaguar. Poleg tega, da bodo pri modelu LRX uporabili jaguarjevo hibridno tehnologijo, si bodo tam "sposodili" tudi osnovo za novega hibridnega športnega terenca. Platforma pa naj bi v kratkem omogočala tudi izključno električni pogon.
Kljub temu pa Britanci niso povedali, kdaj lahko pričakujemo njihovega prvega hibridnega SUV-ja. Nekateri mediji so ugibali, da bo LRX luč sveta ugledal čez najmanj dve leti.
J. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje