Vse od predstavitve veyrona leta 2005 je motor W16 srce vsakega bugattija. Mate Rimac, izvršni direktor podjetja Bugatti Rimac, pravi: "Za konec Bugattijevega legendarnega motorja W16 smo vedeli, da moramo izdelati roadster. Več kot 40 odstotkov vseh vozil znamke Bugatti, ki so jih kdaj izdelali, je bilo z odprto streho. V dobi chirona do danes ni bilo roadsterja, zato bugatti W16 mistral nadaljuje dediščino, ki jo je spodbudilo ogromno povpraševanje naših strank, da izkusijo zmogljivost legendarnega motorja. W16 mistral odpira naslednje poglavje v zgodbi o roadsterju znamke Bugatti."
Ime mistral je povezano s svobodo, eleganco in hitrostjo. Navdih je prišel iz maestrala, močnega vetra, ki piha iz doline Rone skozi mesta na Azurni obali v južni Franciji in proti Sredozemlju.
Najhitrejši roadster na svetu
Achim Anscheidt, direktor oblikovanja pri Bugattiju, poudarja: "Vemo, da bo W16 mistral vedno imel velik pomen v zgodbi o Bugattiju, saj bo zadnjič uporabljen legendarni avtomobilski pogonski sklop v serijskem avtomobilu. Kot oblikovalska ekipa smo čutili ogromen pritisk, da zagotovimo slog, ki bo prepoznaven, hkrati pa smo črpali navdih pri najlepših roadsterjih v zgodovini Bugattija."
Njihova muza je bil bugatti type 57 roadster grand raid iz leta 1934, športni roadster, ki pomeni vrhunec elegantnega oblikovanja.
Ko je Bugattijev zadnji roadster veyron 16.4 grand sport vitesse leta 2013 postavil svetovni rekord s hitrostjo 408,84 km/h, je imel njegov 8,0-litrski W16 motor 1200 konjskih moči (895 kW). W16 mistral ima motor s kar 1600 konjskimi močimi (1193 kW) in uporablja enak motor, ki je leta 2019 poganjal chiron super sport 300+ do rekordne hitrosti. Cilj je lahko samo eden: spet postati najhitrejši roadster na svetu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje