Krajša različica c-maxa ima klasično odpiranje vrat. Foto: Ford
Krajša različica c-maxa ima klasično odpiranje vrat. Foto: Ford

Pri Fordu so se odzvali na povpraševanje kupcev in ponudbo konkurence ter c-maxu z novo generacijo namenili dve velikostni različici.

Recept je dokaj preprost in pravzaprav tudi pri Fordu že uspešno preizkušen v razredu velikih enoprostorcev. Na isti osnovi so tako izdelali dva avtomobila, ki pritegneta širši krog kupcev tudi v razredu nižje. C-max in njegov sorodnik s predpono grand si delita identični sprednji del, za drugim stebričkom pa predstavljata vsak svojo zgodbo. Manjši c-max v potniški kabini ponuja pet sedežev in klasično odpiranje vrat. Večji grand c-max pa drsna vrata, ki vodijo v potniško kabino s petimi ali sedmimi sedeži. Ponudba pogonskih agregatov je pri obeh modelih enaka in predvsem zelo pestra, saj sodobni bencinski in dizelski motorji ponujajo razpon moči od 77 (105 KM) do 120 (163 KM) kilovatov, možne pa so tudi številne kombinacije s serijsko in dodatno opremo.

Najcenejši v ponudbi je manjši c-max z vstopno ravnjo opreme trend in 1,6-litrskim bencinskim 77 kW motorjem s ceno na uradnem ceniku 17.170 evrov, od katere pa trgovci takoj odštejejo promocijski popust v višini 1.600 evrov.

Pri Fordu poudarjajo, da so se na slovenskem trgu s ceno umestili nekje med nemške in francoske tekmece, in da pričakujejo predvsem povpraševanje po srednji in višji ravni opreme, kjer kupci dobijo več za manj denarja. Serijske ravni opreme so izdatne, prav tako pa ponujajo številne tehnološke dodatke, ki niso več rezervirani le za višje cenovne razrede. Na primer električno odpiranje zadnjih vrat, aktivni samodejni parkirni sistem, sistem za nadzor mrtvega kota …