Zunanja podoba obeh enoprostornih sorodnikov sicer ne prinaša revolucionarnih sprememb, temveč po besedah znamkinih oblikovalcev sledi evoluciji oblikovnih potez Fordovega kinetičnega dizajna, je pa zato toliko več vsebinskih novosti. Med najpomembnejšimi so novi ali izboljšani pogonski bencinski in dizelski agregati, bistveno daljši pa je tudi seznam tehnološko napredne serijske in dodatne opreme, ki pri obeh vozilih doslej ni bila na voljo.
Za najcenejšega s-maxa je treba v Sloveniji odšteti 25.460 evrov, za najcenejšega galaxyja pa 28.320 evrov.
Glede na dosedanje izkušnje bodo kupci verjetno največ zanimanja pokazali za modelsko uspešnico s-max, ki se je izkazala že po predstavitvi prve generacije in ublažila siceršnji upad zanimanja za velike enoprostornike. Oba modela namreč delita večino tehnoloških sklopov, le da je galaxy bližje potrebam družinskih uporabnikov, s-max pa se odlično znajde tudi v drugih vlogah in so ga za svojega vzeli tudi številni poslovni uporabniki.
V prihodnosti bo krog kupcev verjetno še večji glede na pestro ponudbo pogonskih agregatov, vključno z zmogljivim 2,0-litrskim dizelskim motorjem duratorq TDCI, ki kljub 120 kilovatom (163 KM) dosega standard euro 5, na kilometer izpuha 159 gramov ogljikovega dioksida in po tovarniških podatkih za sto kilometrov v povprečju porabi 6 litrov goriva.
Z majhno porabo in nizkimi količinami izpustov pa se lahko pohvalijo tudi motorji iz nove družine bencinskih motorjev ecoboost, med katerimi je povsem nov 2,0-litrski motor z največjo močjo 149 kilovatov (203 KM), povprečno porabo 8,1 litra na sto kilometrov in izpuhom 189 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje