Citroën C4 aircross deluje kot celota prestižno, za več užitka je nujen zmogljivejši motor. Foto: M. Kr.
Citroën C4 aircross deluje kot celota prestižno, za več užitka je nujen zmogljivejši motor. Foto: M. Kr.

V preizkusnem avtomobilu se je namreč pod motornim pokrovom skrival 1,6-litrski bencinski motor, ki je poganjal le prednji par koles, poleg tega pa so mu pri Citroënu privoščili le petstopenjski menjalnik. Našteto je bil razlog za zamero avtomobilu, ki sicer tako po zunanjosti kot udobju v potniški kabini in preostali vsebini dokazuje, da je posrečeno oblikovan avtomobil, ki mu uspe ustvariti vtis prestižnosti. S pravo kombinacijo oblike, konstrukcije, opreme in motorjev pa bi neposredni tehnični sorodnik Mitsubishijevega ASX-a lažje uspeval na trendovsko zahtevnem trgu.

Povsem drugačen od Citroënovega izdelka pa je Nissanov 370Z, ki ga mora voznik voziti z občutkom in spoštovanjem, ugotavlja Janez Martinčič. Športni roadster ima namreč vgrajen 3,7-litrski motor V6, ki zmore kar 241 kilovatov, in temu ustrezna je tudi dinamika vožnje. Nenadzorovano tiščanje nima smisla, ko ga voziš z glavo, pa je lahko atraktiven športni postavljač.

Več podrobnosti s preizkusa C4 aircrosa in 370Z ter novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.