Zelo visoko so postavljeni tudi prodajni načrti za prihodnost. Samo v prihodnjem letu naj bi na evropske ceste zapeljalo kar sto tisoč novih primerkov, od tega naj bi jih pri nas prodali 700. Optimizem temelji na dejstvu, da so Citroënovi možje novemu modelu namenili veliko novosti s katerimi bo še lažje prepričeval kupce. Motorna paleta zajema sedem motorjev, od tega so trije bencinski in štirje dizelski, vsi pa izpolnjujejo emisijske standarde euro 5. Popolnoma prenovljen je zunanji videz, zelo natančno so se posvetili potniški kabini, kjer so občutno izboljšali zvočno izolacijo, zamenjali sprednje sedeže, ki se sedaj bolje prilagodijo hrbtenici. Opazna drugačnost, v primerjavi s predhodnikom, je tudi klasični volan, ki nima več fiksnega sredinskega dela.
Kupci si bodo prve primerke lahko ogledali v januarju, na voljo bodo trije različni paketi opreme, začetna cena naj bi se gibala okrog 14 tisoč evrov.
Paketi opreme bodo po zagotovilih izdelovalca mikavni, vključno z varnostnimi sistemi, katerim so pri Citroënu namenili veliko pozornosti. K visoki ravni varnosti svoje dodajo elektronski razdelilnik zavorne sile, sistem za pomoč pri zaviranju v sili, sistem za dinamični nadzor stabilnosti (ESP), najnovejši sistem za nadzor mrtvega kota z ultrazvočnimi tipali, omejevalnik oziroma regulator hitrosti z možnostjo programiranja in sprednje meglenke z dodatno osvetlitvijo pri zavijanju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje