Letošnji prototip je izgubil del imena, saj uradno nosi le naziv cactus, opazni pa so tudi rezultati oblikovalskih popravkov v preteklih letih razvoja. Čeprav 4,21 metra dolgi in 1,75 metra široki prototip že najavlja obrise novega modela, ki naj bi prišel na trg v letu 2014, pa ima nekaj posebnosti, za katere verjetno še ni pravi čas, da bi se uveljavile pri serijskih modelih.
Ena izmed zanimivih idej so zaščitne obloge "airbump". Grafični element je nameščen na boke in odbijače, njegova vloga pa ni le optična, imajo namreč prožno ovojnico, odporno na praske, v kateri so tudi zračni mehurčki, ki preprečijo poškodbe ob manjših trkih oziroma dotikih v mestnem prometu.
Cactus je tudi zaradi takšnih detajlov pravi kandidat za "urbanega bojevnika", ki se v mestu dobro znajde še zaradi vodljivosti, krajših previsov ter višjega in s tem preglednejšega položaja sedenja voznika. Brez dvoma pa bodo njegovega serijskega naslednika izdatno opremili tudi s sodobnimi asistenčnimi sistemi, ki bodo v pomoč vozniku v mestu in zunaj njega.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje