Ob objavi prvih uradnih fotografij pri Citroënu veliko besed namenjajo oblikovanju in zunanji podobi kompaktnega enoprostorca, ki je dolg 4,43 metra, širok 1,83 in visok 1,61 metra. Oblikovno zanimiv avtomobil, ki nosi močno posodobljene obrise ene izmed Citroënovih prodajnih uspešnic, pa poleg zunanje embalaže ponuja tudi precej tehnoloških novosti.
Francoski izdelovalec v povezavi s tem omenja kreativno tehnologijo, ki se nanaša tako na pogonske agregate kot tudi drugo tehnično zasnovo in opremo vozila. Za zdaj napovedujejo dva bencinska in dva dizelska motorja, prvi par sestavljata štirivaljnika VTI 120 z močjo 88 kilovatov (120 KM) in THP 155 z močjo 115 kilovatov (156 KM), drugi pa štirivaljnika HDi 90 z močjo 68 kilovatov (92 KM) in HDi 115 z močjo 84 kilovatov (115 KM).
Rezultat kreativne tehnologije je tudi shujševalna dieta, ki ima zasluge za zmanjšanje teže novinca v primerjavi s predhodnikom za 140 kilogramov. V avtomobilu je namreč več delov iz lažjih kompozitnih materialov in aluminija, vključno s pokrovom motorja.
Značaju vozila pa ustreza tudi zasnova potniške kabine z visoko stopnjo prilagodljivosti in uporabnih podrobnosti, od odlagalnih oziroma shranjevalnih površin in predalov, do priključkov za različne elektronske napravice, brez katerih sodobni potniki ne zdržijo več. Petsedežnik z vzdolžno pomičnimi zadnjimi sedeži, pa ponuja tudi izdaten prtljažnik s prostornino 537 litrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje