Pri Citroënu poudarjajo, da je tudi različica s platneno streho povsem pravi član družine DS, kar med drugim pomeni atraktivnejšo zunanjo podobo, še kakovostnejše materiale, bolj dodelane podrobnosti in dodatke, ki se jih velikoserijski modeli sicer izogibajo.
Ker DS3 ni klasični kabriolet s streho, ki izgine nekam za zadnje sedeže, ampak platnena streha drsi po vodilih klasičnega strešnega loka, ga je na prvi pogled mogoče hitro zamenjati s klasično kombilimuzino. Svojo drugačnost pa izda z nabiranjem platnene strehe, ko si voznik zaželi malce več zraka v kabini. Dobesedno odpiranje ali zapiranje strehe je mogoče tudi med vožnjo pri hitrostih do 120 kilometrov na uro, poleg tega pa voznik sam določa, kolikšna bo velikost odprtine nad njegovo glavo.
Omenjeno je seveda prednost v primerjavi s klasičnimi kabrioleti, kjer sta dejansko na voljo le dve možnosti, zložena ali razprostrta streha, zaradi fiksnih strešnih lokov pa je boljša tudi zaščita pred vetrom. Seveda je višja tudi raven zaščite potnikov v petsedežni kabini, manj je bilo treba posegati v togost karoserije, 235 litrov prostornine v prtljažniku pa ni le simboličnega pomena, ampak tudi povsem uporabno za vsakdanje potrebe.
Z izjemo platnene strehe in po njeni zaslugi dodatnih 25 kilogramov teže DS3 ponuja kupcem bolj ali manj vse kot kombilimuzina. Motorjev je pet, trije so bencinski in dva dizelska, vsak ima po eno raven opreme, nekaj izbire in individualizacije omogoča seznam dodatne opreme. Za najcenejšega DS3 cabrio z 1,2-litrskim trivaljnikom z močjo 60 kilovatov (82 KM) bo treba v Sloveniji odšteti 16.400 evrov, najdražji s cenika z 1,6-litrskim dizelskim motorjem z močjo 68 kilovatov (92 KM) doseže ceno 22.560 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje