Pri Citroënu poudarjajo, da je avtomobil zasnovan za racionalne uporabnike, ki si želijo udobje, varnost in sodobno tehnologijo v dovolj privlačni embalaži, niso pa pripravljeni ali sposobni plačati različnih, po navadi ne najbolj potrebnih, tehnoloških igračk in zelo relativnega prestiža.
V okvir naslavljanja kupcev, ki kupujejo avtomobile predvsem z razumom, sodi tudi visoka uporabna vrednost izdelka. C-elysee je tako zasnovan na osnovi C3 s podaljšano medosno razdaljo. V 4.427 milimetrov dolgi limuzini z razmikom 2.652 milimetrov med osema je tako v potniški kabini dovolj prostora tudi za polno, družinsko zasedbo. Druga vrsta sedežev ni namenjena le kratkonogim otrokom, ampak tudi odraslim sopotnikom. V limuzinskem zadku pa se pod pokrovom prtljažnika skriva še 506 litrov prostora, namenjenega prtljagi.
Za motorni prostor v sprednjem delu vozila pa bodo lahko kupci v Sloveniji izbirali med dvema bencinskima in enim dizelskim motorjem. Ponudbo začenja bencinski trivaljnik VTi72 z močjo 53 kilovatov (53 KM) in navorom 110 Nm, ki naj bi zmogel v povprečju doseči porabo 5,1 litra na sto kilometrov, v zrak pa na kilometer izpuhal 116 gramov ogljikovega dioksida.
Motorno zahtevnejšim kupcem namenjajo še bencinski štirivaljnik VTi115 z močjo 85 kilovatov (115 KM) in navorom 150 Nm, privržencem dizelskih motorjev pa agregat HDi92, ki je v koncernu PSA najbolj iskan, in zmore 68 kilovatov moči (92 KM) ter 230 Nm navora. Vsi motorji bodo serijsko na voljo z ročnimi menjalniki, pri bencinskem trivaljniku kot opcijo ponujajo še robotizirani, pri bencinskem štirivaljniku pa samodejni menjalnik.
Cena najcenejše različice v ponudbi po ceniku je 9.500 evrov, vendar pa pričakujejo, da se bodo kupci raje odločali za malce izdatnejšo srednjo raven opreme, ki vključuje tudi klimatsko napravo, kar pomeni cenovni prag 10.600 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje