Porsche tudi z novim caymanom nadaljuje oblikovno in konstrukcijsko tradicijo. Foto: Porsche
Porsche tudi z novim caymanom nadaljuje oblikovno in konstrukcijsko tradicijo. Foto: Porsche

Novinec je v primerjavi s predhodnikom za 40 kilogramov lažji in ima daljšo medosno razdaljo, novo podvozje in nižje težišče pa zagotavljata še boljše vozne lastnosti športnika, ki ga lahko poganja eden izmed dveh motorjev v ponudbi. Prvi je 2,7-litrski bokser, ki je v primerjavi s predhodnikom izgubil 0,2 litra gibne prostornine, a pridobil moč. Motor namreč zmore 202 kilovata (275 KM) moči in doseže navor 290 Nm, kar krotkejši različici caymana zagotavlja pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 5,7 sekunde in doseganje hitrosti do 266 kilometrov na uro.

Zmogljivejši cayman S pa ponuja še malce več zabave, saj ima vgrajen 3,4-litrski motor z največjo močjo 239 kilovatov (325 KM) in 370 Nm navora, ki zagotavlja pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v okroglih petih sekundah in doseganje hitrosti do 283 kilometrov na uro. Pri obeh motorjih bodo kupcem ponudili šeststopenjski ročni menjalnik in kot opcijo samodejni PDK z dvojno sklopko.

Kljub športni uglašenosti celotnega avtomobila pa so pri Porscheju poskrbeli tudi za ustrezno raven udobja in opreme, saj se cayman ponaša z obilico opreme, namenjene tako varnejši dinamični vožnji kot udobju voznika in sopotnika. Seveda pa ima tovrstni športni prestiž tudi svojo ceno, ki bo na domačem nemškem trgu dosegla 51.385 evrov za caymana in 64.118 evrov za caymana S.