Osemvaljnik z dvojnim turbinskim polnilnikom zmore 281 kilovatov (382 KM) moči in doseže največji navor 850 Nm. Omenjeno zadostuje, da avtomobil pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v 5,7 sekunde in dosega hitrosti do 252 kilometrov na uro. Kljub športnemu značaju prestižnega »terenca« pa pri izdelovalcu poudarjajo, da se zaradi zmogljivega pogonskega agregata dobro znajde tudi pri bolj uporabnik nalogah, na primer vleki do 3,5 tone težkih prikolic za čolne ali konje.
Aktivni štirikolesni pogon PTM naj bi avtomobilu v osnovi zagotavljal vozne lastnosti, primerljive s sorodniki, ki imajo le zadnji pogon, ko to zahtevajo razmere na cesti ali način vožnje, pa avtomatika poskrbi še za porazdelitev pogona na prednji par koles.
Čeprav se po zmogljivostih uvršča med športnike, pa proizvajalec navaja izmerjeno povprečno porabo 8,3 litra na 100 kilometrov in izpuh 218 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Z opcijskim 100-litrskim rezervoarjem naj bi bil tako doseg skoraj 1.200 kilometrov brez postanka za točenje goriva. Seveda pa le, če voznika ne zamika bolj dinamična vožnja in izkoriščanje vseh »konjev« pod motornim pokrovom.
Cayenne S diesel naj bi na prve trge pripeljal janaurja prihodnje leto, na domačem nemškem trgu pa bo treba zanj odšteti 77.684 evrov, vključno z 19-odstotnim davkom in dodatki iz deželne opreme.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje