Kot poudarjajo pri nemškem izdelovalcu, ima odprti dvosedežnik povsem novo karoserijo izdelano iz lahkih materialov, prav tako pa so na novo zasnovali podvozje prestižne igrače za petične. Manjša teža, daljša medosna razdalja, širši kolotek in večja kolesa pa med drugim pomenijo tudi boljše vozne lastnosti avtomobila, ki mu dinamiko seveda zagotavlja tudi kateri izmed sredinsko nameščenih motorjev v ponudbi.
Za dinamiko boxsterja skrbi 2,7-litrski šestvaljnik z največjo močjo 195 kilovatov (265 KM), boxsterja S pa poganja 3,4-litrski šestvaljnik z največjo močjo 232 kilovatov (315 KM). Pri obeh različicah je serijski šeststopenjski ročni menjalnik, kot opcijo pa ponujajo tudi samodejni menjalnik PDK z dvojno sklopko. Pri Porscheju zagotavljajo, da je prav pri samodejnem menjalniku poraba manjša in da boxster v povprečju porabi 7,7 litra na sto kilometrov, boxster S pa 8,0 litra bencina.
Uradni začetek prodaje pri Porscheju napovedujejo za 14. april letos, na domačem nemškem trgu bo treba za boxsterja odšteti vsaj 48.291 evrov, za boxsterja pa 59.120 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje