Pri izdelovalcu ponosno poudarjajo, da so skoraj 90 odstotkov vseh sestavnih delov novega modela 911 carrera zasnovali na novo ali pa jih vsaj temeljito prenovili. Prestižni superšportnik ima tako karoserijo iz lahkih materialov, pogonski agregati so učinkovitejši in varčnejši, novi sistemi na podvozju zagotavljajo še več dinamike in višjo raven varnosti, marsikaj pa je novega tudi pri opremi.
Kljub temu korenitemu posegu v zasnovo in tehnologijo novinca pa so skrbno pazili na ohranjanje tradicije, del katere je ne nazadnje tudi ponudba dveh motornih agregatov. Prvi je 3,4-litrski bokserski motor z 257 kilovati (350 KM) in drugi 3,8-litrski bokserski motor z 294 kilovati (400 KM). Pri obeh različicah sta serijsko na voljo 7-stopenjska ročna menjalnika, kot opcija pa 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko. Moč pa se pri obeh prenaša na zadnji par koles.
Za najcenejšo različico Porschejeve legende v sodobni obliki morajo slovenski kupci odšteti vsaj 101.788 evrov, za oplemeniteno carrero S coupe pa vsaj 117.656 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje