Kot poudarjajo pri izdelovalcu, jim je uspelo streho zasnovati tako, da kabriolet s platnenim pokrivalom ohranja silhueto klasičnega kupeja s trdo streho. Za lahko strešno konstrukcijo pa so uporabili med drugim tudi magnezij in s tem zmanjšali skupno težo sistema, kar je poleg drugih »shujševalnih« ukrepov vplivalo na skupno težo avtomobilov, ki so sedaj lažji od neposrednih predhodnikov.
Ne glede na platneno streho, pa oba nova člana družine 911 ohranjata vozne lastnosti na ravni sorodnikov, nenazadnje tudi po zaslugi zmogljivih pogonskih agregatov. Porsche 911 carrera cabrio ima vgrajen 3,4-litrski bokserski motor z največjo močjo 257 kilovatov (350 KM), 911 carrera S cabrio pa 3,8-litrski šestvaljnik z največjo močjo 294 kilovatov (400 KM). Pri obeh vozilih se moč prenaša na pogonska kolesa preko serijskega 7-stopenjskega ročnega menjalnika, kupci pa lahko kot opcijo izberejo tudi samodejnega z dvojno sklopko.
Na domačem nemškem trgu uradno začnejo s prodajo v začetku marca 2012, znane so pa tudi že cene za slovenski trg, kjer bo treba za »šibkejši« kabrio odšteti najmanj 115.738 evrov, za zmogljivejšega pa najmanj 131.780 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje