Škoda je skupno prodala 684.226 vozil, kar je slab odstotek in pol več kot v letu 2008. Na povečano prodajo je vplivala predvsem velika rast avtomobilskega trga na Kitajskem, kjer je bilo prodanih 122.556 vozil, kar je več kot stoodstotna rast. Poleg tega je znamka dosegla prodajni rekord tudi na nemškem trgu, kjer je s pomočjo državne subvencije za oddajo rabljenega vozila v razgradnjo prodala 44 odstotkov več vozil.
Najbolje prodajana modela sta bili octavia in fabia, najbolj pa se je povečala prodaja modela superb. Veliko zanimanje za nakup je vzbudil tudi prvi Škodin model v segmetu športnih terenskih vozil (SUV) – yeti. Od njegove uradne uvedbe na trg v septembru je bilo do konca leta prodanih 11.018 vozil.
Škoda je zadržala tudi primat na domačem trgu, saj je tudi v letu 2009 ostala najpomembnejši izvoznik na Češkem. Pripadel ji je približno sedemodstotni delež celotnega izvoza države.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje