Lanski naziv evropski avto leta si je prislužil opel insignia. Kdo bo letošnji dobitnik? Foto: Opel
Lanski naziv evropski avto leta si je prislužil opel insignia. Kdo bo letošnji dobitnik? Foto: Opel
Ferrari 599 GTB Fiorano China Limited Edition
Ferrarija 599 China limited edition je poslikal kitajski umetnik Lu Hao, ki je za ta poseben model izbral zunanjost, ki spominja na vzorec porcelana Ge Kiln iz dinastije Song. Foto: Ferrari
Brilliance BS6
Brilliance BS4 (na sliki) je bil prvi avtomobil tega kitajskega proizvajalca v Evropi. Na varnostnih testiranjih je dosegel popoln poraz, kar je bil najbrž vzrok za slabo prodajo v Evropi. Foto: EPA

Pred kratkim smo izvedeli, kateri avtomobili se bodo potegovali za naziv evropski avto leta 2010.

Žirija, ki jo sestavlja 59 novinarjev iz 23 evropskih držav, je v ožji krog nominirancev izbrala sedem avtomobilov. Po abecednem vrstnem redu si sledijo takole: citroën C3 picasso, mercedes-benz E, opel astra, peugeot 3008, škoda yeti, toyota iQ in volkswagen polo. Pogoji za uvrstitev med kandidate so pojavnost na vsaj petih evropskih trgih in najmanj pet tisoč prodanih primerkov na evropskem tržišču. Končna odločitev bo znana čez približno mesec dni.

Ferrari, vreden več kot milijon evrov
Pred kratkim smo poročali o posebni seriji ferrarijev z imenom China limited edition. Ferrari je za kupce na vedno bolj rastočem kitajskem trgu pripravil posebno različico modela 599 fiorana, en primerek pa so prodali na dobrodelni dražbi pretekli teden. Anonimnež je za edinstvenega ferrarija plačal 1,2 milijona evrov, denar pa bo šel v sklad za kitajske študente avtomobilskega inženiringa.

Brilliance nič več po evropskih cestah
Uradni zastopnik za kitajske avtomobile znamke Brilliance, HSO Motors, je pred dnevi vložil zahtevek za stečaj. Leta 2007 ustanovljeno podjetje s sedežem v Luksemburgu je kot razlog za bankrot navedlo slabo prodajo na trgih stare celine. Če vam ime brilliance zveni znano, naj vas spomnimo, da smo o tej znamki na naših straneh že pisali. Brilliancov model BS4 je namreč na varnostnih testiranjih nemškega ADAC-a prejel nič zvezdic od mogočih petih, kar je najbrž dalo misliti tudi tistim 4.000 kupcem, ki so si kitajsko limuzino vendarle privoščili.

Neuradno naj bi delo in naloge podjetja HSO Motors prevzel kitajski proizvajalec sam, vendar uradne potrditve o tem za zdaj ni bilo.