Zamisel ni nova, je pa ena od rešitev, kako čas potovanja z električnim avtomobilom na daljših poteh skrajšati. Ideje o sistemu brezžičnega polnjenja na cestah že obstajajo. Projekte so že začeli izvajati v Izraelu in na Švedskem, zdaj pa so se ga lotili tudi v Nemčiji.
S tehnologijo induktivnega polnjenja, ki so jo predstavili znanstveniki z oddelka za tovarniško avtomatizacijo in proizvodne sisteme na univerzi Friedrich Alexander Universität Erlangen Nürnberg (FAU), bi lahko električni avtomobili postali uporabnejši in zanimivejši za širši krog uporabnikov.
Za začetek kilometer dolg odsek
Projektni partnerji so VIA IMC, Autobahn GmbH, Electreon, Risomat in Tehnična univerza Nürnberg, znanstveniki pa želijo tehnologijo pripeljati do serijske proizvodnje. Po poročilu FAU je konzorcij načrtoval naložbe za osem milijonov evrov.
Tuljave, vdelane v cestno površino, bodo ustvarile magnetno polje. Če se bo avto zapeljal ali parkiral na s tuljavami opremljeni površini, bo to polje induciralo napetost v nasprotni tuljavi, ki je vgrajena v vozilo. Baterija vozila se bo na ta način polnila. En kilometer dolga testna steza naj bi začela delovati sredi leta 2025. Lokacije še ni znana, bo pa postavljena na Bavarskem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje