Da ami ni navaden avto, smo opazili že ob vstopu v vozilo. Vrata se odpirajo asimetrično. Rok Marolt, produktni menedžer pri podjetju Emil Frey Slovenija, zadolžen za znamko Citroën, nam je pojasnil: "Ker sta enaki. To je stroškovno učinkovit ukrep."
Eno od vprašanj, ki se nam je takoj porodila ob vstopu v ta zanimivi plastični avtomobilček, je tudi sestava. Tudi plastika je vplivala na cenovno dostopnost.
To pa zato, ker lahko amija, po francosko prijatelja, vozijo že tudi naši najstniški 15-letni otroci z izpitom za moped. Všeč bo tudi prebivalcem podeželja za "šviganje na plac" v domači vasi, v vsakem primeru pa je bistvo tega neavtomobila prav v tem, česa nima. Nima klasične klimatske naprave ali odpiranja stekel, ima pa prezračevanje in drugačen način odpiranja stekel, pa tudi serijsko stekleno panoramsko streho in posebne paščke za zapiranje vrat.
Majhna baterija za 75 kilometrov vožnje na elektriko
To je povsem električno vozilce, ki mu ne moremo reči avto, ker to ni. Lahko pa mu rečemo citroën. Ker citroën mora biti odštekan! Saj, če drugega ne, originalni ami ni nosil slovitih dveh strešic, ker je oblikovalec menil, da je avto z odsekano streho tako odštekan, da kaj drugega sploh ne more biti.
To je 100-odstotno električno vozilo, ki ima vgrajeno baterijo s kapaciteto 5,5 kWh, kar pomeni, da bo na domači polnilnici polna v 4 urah in bo omogočala nadaljnjih 75 kilometrov vožnje.
Pri nas pa naj bi bilo še večje povpraševanje po amiju cargo, torej dostavni različici. Oba, tako potniškega kot dostavnega vam podrobno predstavljamo v video reportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje