Oblikovno drzni avtomobilček z medosno razdaljo 230 centimetrov, ki v dolžino meri 345, v širino 180 in višino 152 centimetrov, je seveda le konceptno vozilo, ki nakazuje oblikovne smernice ter nekatere mogoče tehnološke rešitve v naslednjih serijskih izdelkih. Na primer zložljivo zadnjo sedežno klop, ki jo je mogoče hitro in preprosto odstraniti ter tako zagotoviti več prostora za različno prtljago. Tudi armatura nima klasične zasnove, ampak je prikazu informacij namenjena celotna "okrasna letev", nenavadni volan pa se po potrebi za lažji vstop in izstop iz vozila umakne povsem ob armaturo.
Še izrazitejša posebnost je struktura strehe, nosilni del ima obliko črke T, iz katerega se po potrebi prikaže samonapihljiva premična streha, ki zaščiti potnike v vremensko manj prijaznih dneh.
Konceptno vozilo poleg Citroënovega imena nosi še ime priznane znamke Lacoste, saj so želeli oblikovalci prikazati združljivost igrivosti, zabave in športa z uporabnostjo ter zagotavljanjem mobilnosti. Ta že dolgo ni več le potreba, ampak pogosto tudi način preživljanja prostega časa, pri katerem želijo imeti izdelovalci avtomobilov v prihodnosti še večjo vlogo.
Pri tem pa se ne morejo izogniti tudi čedalje strožjim okoljevarstvenim zahtevam, zato poudarjajo, da bi za pogon citroëna lacoste povsem zadostoval varčen trivaljni bencinski motor z zmogljivostmi, ki bi ustrezale majhnosti in lahkosti vozila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje