Compass s prenovljeno podobo, novimi motorji in opremo je na ameriški trg zapeljal že konec lanskega leta, sedaj pa začenja pot na evropske trge.
Ameriški izdelovalec si namreč želi znova povečati zanimanje evropskih kupcev za izdelke, ki so dobili v minulih letih številne konkurente. Ena izmed posebnosti je tako razširitev ponudbe z različico, ki ima le dvokolesni pogon. Kljub temu rahlemu odstopanju od legendarne tradicije dolge več kot sedem desetletij, pa seveda tudi pri compassu ostaja v ponudbi štirikolesni pogon. Ponudba motorjev se bo od trga do trga razlikovala, nekaj pa bo tudi zamika z uvajanjem posameznih motorjev. Osnovo ponudbe predstavlja bencinski 2,0-litrski motor z največjo močjo 117 kW (158 KM) in največjim navorom 191 Nm, ki mu sledi bencinski 2,4-litrski motor z največjo močjo 128 kW (172 KM) in največjim navorom 224 Nm za motorno bolj zahtevne kupce.
Največ zanimanja med evropskimi kupci pa naj bi bilo za dve dizelski različici 2,2-litrskega motorja. Šibkejša zmore 100 kilovatov (136 KM) moči, močnejša pa 120 kilovatov (163 KM). Pri obeh je največji navor 320 Nm.
Oba šibkejša motorja, bencinski in dizelski, sta namenjena dvokolesnemu pogonu, zmogljivejša pa štirikolesnemu pri katerem se moč porazdeli med sprednji in zadnji par glede na dejansko potrebo, kar pomeni zmernejšo porabo goriva. Bencinska agregata sta Chryslerjeva tako imenovana svetovna motorja namenjena različicam, ki bodo v prodaji na vseh trgih, dizelska pa sta rezultat sodelovanja z Mercedes-Benzom in prilagojena evropskim zahtevam. Po zagotovilih izdelovalca naj bi tako tudi močnejši motor za sto kilometrov v povprečju porabil le 6,6 litra goriva in na vsak kilometer izpuhal 172 gramov ogljikovega dioksida.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje