CR-V je tudi s šibkejšim dizelskim motorjem in dvokolesnim pogonom opazen predstavnik SUV-jev. Foto: M. Kr.
CR-V je tudi s šibkejšim dizelskim motorjem in dvokolesnim pogonom opazen predstavnik SUV-jev. Foto: M. Kr.

Prvega iz družine motorjev, ki so jo pri Hondi poimenovali earth dreams, odlikujejo zmogljivosti in varčnost pri porabi, s tem pa tudi manjša količina škodljivih izpustov. Boljše rezultate so Hondini inženirji dosegli z vrsto tehnoloških posodobitev, med katerimi je učinkovitejše krmiljenje delovanja motorja, manjše so izgube med sesanjem goriva, zgorevanje je učinkovitejše, manj je mehanskih trenj, ne nazadnje pa je novi motor kar za 47 kilogramov lažji od primerljivega predhodnika.

Zaradi manjše teže pogonskega agregata so konstruktorji tudi prilagodili podvozje različice CR-V-ja z 1,6-litrskim dizelskim motorjem, ki zmore 88 kilovatov (120 KM) moči in 300 Nm navora. Zavore imajo manjši obseg kolutov, vzmeti in blažilci so prilagojeni manjši teži, stabilizator je povečan, prav tako so povečali togost prečnega vodila.

V primerjavi z drugimi bencinskimi in dizelskimi različicami pa ostajajo enake ravni opreme, med katerimi sicer ni najvišje, t. i. ravni executive. Za najcenejšo hondo CR-V z novim dizelskim agregatom in dvokolesnim pogonom je na slovenskem trgu treba odšteti 24.990 evrov.