Kot kažejo fotografije, vsekakor ne gre za preimenovano in okrepljeno arono, kot bi mogoče lahko pričakovali, ampak je formentor sicer očitno križanec, a razpolaga tudi z razmeroma nizko karoserijo s streho, ki se kupejevsko spušča proti zadku, izstopajo pa tudi elementi, s katerimi je blizu tudi petvratni kombilimuzini. Razmeroma majhna je tudi oddaljenost dna od tal.
Notranjost je urejena na precej visoki ravni, kot pravijo pri Cupri, pa odraža občutke sodobnosti in športnosti ter nezmotljive pripadnosti znamki. Voznik in potniki sedijo v usnjenih lupinastih sedežih, armaturna plošča vzbuja občutek lebdenja, merilniki so digitalni, iz armaturne plošče pa izstopa velik 10-palčni zaslon infozabavnega sistema. Za dober videz poskrbijo tudi dodatki v potemnjenem kromu in bleščeči črnini.
Kot smo omenili že v uvodu, je pomemben tudi pogonski sklop, ki napoveduje Cuprin in Seatov premik k elektrifikaciji. Priključno-hibridni pogonski sklop sestavljata turbobencinski motor in elektromotor s sistemsko močjo 180 kilovatov, ki se na kolesa prenaša prek menjalnika DSG, k dobrim voznim lastnostim pa pripomorejo tudi inteligentno nastavljivo podvozje, progresivni volan in zapora diferenciala. Baterijski sklop sicer omogoča tudi popolnoma električno vožnjo do razdalje 50 kilometrov v skladu s ciklusom WLTP.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje