Zonda cinque - s futuristično obliko tudi na cesto. Foto:
Zonda cinque - s futuristično obliko tudi na cesto. Foto:

Kako naj torej zavistnim sosedom pokažemo 1,2 milijona evrov vreden avtomobil, če se z njim ne moremo zapeljati po mestu? Pri Paganiju so mislili tudi na to. Prihaja tudi zonda R za ceste - zonda cinque.

Motor ostaja isti
Paganijev najnovejši superavtomobil obljublja ekstremne vozne lastnosti na cesti. Pod pokrovom zonde cinque bo avtomobilu ritem dajala 7,3-litrska V12 zverina, kakršno najdemo že v zondi R. Motor je še vedno spoštovanja vreden, kljub temu da je njegova moč manjša kot v zondi R. Z 552 kW (750 KM) so jo spustili na "le" 499 kW (678 KM), moč pa se prenaša prek šeststopenjskega menjalnika.

Motor bo pognal cinque do 100 km/h v 3,4 sekunde. K dobrem pospešku pripomore tudi karoserija iz ogljikovih vlaken, s kakršno se ponaša tudi zonda R.

Ker pa je zaviranje mnogokrat pomembnejše od pospeševanja, pa še podatek, kako se odrežejo Brembojeve zavore. Te ustavijo avtomobil s 100 km/h na števcu v 2,1 sekundi. Pri zaviranju bodo morale svojo vlogo odigrati pnevmatike z velikostjo 255/35-19 spredaj in 335/30-20 zadaj.

Kdaj od besed k dejanjem?
Da se boste pred sosedi ponašali s zondo cinque, boste morali nekje dobiti 800.000 evrov, pa še to ne bo zagotovilo, da bo športnik parkiran v vaši garaži. Pagani je namreč že pred časom obljubil izdelavo desetih zond R. Nobena še ni videla asfalta. Če pa sklepamo po imenu cinque, bo njegova proizvodna linija še krajša. Prevedeno iz italijanščine cinque pomeni pet.