V okviru sporazuma bodo na Kitajskem zgradili novo tovarno, v kateri bodo izdelovali prihodnjo generacijo električnih smartov, ki je načeloma predvidena za leto 2022. S tem bo znamka Smart opustila tudi proizvodnjo avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje. Hkrati z oblikovanjem skupnega podjetja bodo organizirali tudi upravni odbor, v katerem bo v enakem razmerju sedelo do šest vodilnih iz obeh podjetij.
Pogoje sodelovanja bodo sicer finalizirali do konca leta, a že zdaj so sporočili, da bo za oblike nove generacije smarta poskrbela mreža znamke Mercedes-Benz, tehnični razvoj bo potekal predvsem v Geelyjevih središčih, predvidena pa je tudi širitev Smartove ponudbe v razred višji segment B, ki po svetu dosega hitro rast.
Kar se tiče zdajšnje generacije smarta, se ne bo s sporazumom nič spremenilo, saj jo bo Daimler do konca izdeloval v Hambachu in Novem mestu. Tudi tovarni v Hambachu, v katero bodo vložili 500 milijonov evrov, je namenjena vloga Daimlerjeve proizvajalke električnih vozil, a bo v tem primeru šlo za kompaktni model električne znamke EQ.
Kot je ob podpisu sporazuma o sodelovanju povedal Daimlerjev glavni mož Dieter Zetsche, Smart za 2,2 milijona uporabnikov predstavlja pionirja v urbani mobilnosti in na njegovem uspehu bi radi v sodelovanju z Geely Holdingom kot močnim partnerjem na področju električnih avtomobilov zasnovali prihodnji ugled znamke.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje