Računalniške simulacije za sestavljanje vozil so pri Fordu sicer prvič uporabili že leta 1997, po novem pa bodo v virtualno okolje preselili celotno tovarno. Tako bodo zmanjšali stroške samega načrtovanja, obenem pa naj bi predhodna simulacija postopkov pri sestavljanju vozila vplivala tudi na kakovost izdelave in učinkovitost proizvodnih procesov.
Poleg novih tudi izboljšave dosedanjih
Poleg načrtovanja novih tovarn bo mogoče v virtualnem okolju iskati izboljšave za dosedanje postopke, ne da bi načrtovalci hodili v dejanski obrat, računalniška simulacija pa bo zagotovila več možnosti poskusov brez fizičnih posegov.
Kot še poudarjajo Fordovi strokovnjaki za proizvodne procese, jim simulacije postopka končnega sestavljanja vozila, omogočajo veliko več kot le načrtovanje zaporedij pri izdelavi.
Navidezni uslužbenec, ki so ga imenovali Jack, lahko simulira tako ženske kot moške zaposlene ob liniji sestavljanja, s tem pa omogoči preverjanje in ocenjevanje zelo natančnih podrobnosti postopkov, na primer celo gibljivost prstov v omejenem prostoru.
Osnova za virtualno okolje iz resničnosti
Virtualno 3D-okolje so ustvarili s kamerami za skeniranje in digitalizacijo že obstoječih dejanskih proizvodnih procesov, računalniški programi pa jim seveda omogočajo tudi načrtovanje povsem novih okolij z novimi stroji in sestavnimi deli novih avtomobilskih modelov.
Vodilno vlogo pri razvoju virtualnih tovarniških okolij so namenili že obstoječi tovarni v Valencii, nova tehnologija pa strokovnjakom v Kölnu omogoča tudi »selitev« v druge obrate in seveda načrtovanje tovarn oziroma proizvodnih linij, ki jih bodo postavili šele v prihodnosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje