Discovery 4 na evropskih cestah najpogosteje poganjajo dizelski motorji, ki bodo sedaj čistejši in zmogljivejši. Foto: Land Rover
Discovery 4 na evropskih cestah najpogosteje poganjajo dizelski motorji, ki bodo sedaj čistejši in zmogljivejši. Foto: Land Rover

Evropski kupci so se doslej najraje odločali za šibkejšega izmed dveh dizelskih motorjev v ponudbi, 3,0-litrski dizelski motor V6 z največjo močjo 157 kilovatov (211 KM) in navorom 520 Nm. Z izboljšavami je uspelo Land Roverjevim inženirjem pri tem motorju zmanjšati dosedanji izpust ogljikovega dioksida z 244 gramov na 224 gramov na prevoženi kilometer.

Bolj kot te za voznike precej neopazne izboljšave bodo verjetno veseli tehničnih izboljšav kupci različic z zmogljivejšimi dizelskimi motorji, pri katerih so moč povečali z 182 na 190 kilovatov (z 245 KM na 256 KM), pa tudi zmanjšali izpust ogljikovega dioksida z 244 na 230 gramov. Največji navor 600 Nm ostaja enak kot doslej, veliko zaslug za boljši izkoristek moči pa ima novi 8-stopenjski samodejni menjalnik ZF, ki bo na voljo z zmogljivejšo različico dizelskega motorja.

Motornih novosti bodo deležni le kupci v tistih evropskih državah, kjer veljajo okoljevarstvena določila o ustreznosti motorjev standardom euro 5, na preostalih trgih bodo še naprej prodajali do okolja manj prijazne motorje in šeststopenjski samodejni menjalnik.

V ponudbi pa tudi v modelskem letu 2012 ostaja še naprej najzmogljivejši pogonski agregat, bencinski 5,0-litrski motor V8 za največjo močjo 280 kilovatov (375 KM), največjim navorom 510 Nm in nič kaj mikavnim izpustom ogljikovega dioksida 328 gramov na prevoženi kilometer.