Doblo je v primerjavi s predhodnikom temeljito prenovljen, dimenzijsko je zrasel na še vedno obvladljivo dolžino 439 centimetrov, v potniški kabini je več prostora - za največ sedem sedežev. V petsedežni konfiguraciji pa lahko potniki s seboj odpeljejo tudi prtljago s prostornino 790 litrov. Če to ni dovolj, je mogoče s podiranjem sedežev in odštevanjem sopotnikov prtljažni prostor povečati na 3.200 litrov. Za pogon dobloja lahko kupci izbirajo med enim bencinskim, dvema dizelskima ter enim kombiniranim motorjem na bencin in metan. Začetek ponudbe predstavlja 1,4-litrski bencinski motor z največjo močjo 70 kilovatov (95 KM), sledita 1,6-litrski in 2,0-litrski motor s tehnologijo multijet. Prvi zmore 77 kilovatov (105 KM) in drugi 99 kilovatov (135 KM). Novost pa je kombinirani motor 1,4 T-Jet z 88 kilovati (120 KM), ki za delovanje potrebuje bencin ali metan.
Kljub višjim cenam na uradnem ceniku so prodajalci že poskrbeli za promocijske cene, kar pomeni, da je prva različica družinskega dobloja na prodaj že za 11.990 evrov.
Za ta denar dobijo kupci poleg serijske varnostne opreme, kot so na primer varnostna mehova za voznika in sopotnika in vrsta elektronskih pomočnikov, na primer ABS, ESP in pomoč pri speljevanju v hrib, tudi kar nekaj opreme, namenjene udobju. Zahtevnejši pa lahko za približno tisoč evrov preskočijo razred višje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje