V primerjavi s kupejem ima 4.898 milimetrov dolg novinec poleg dodatnega para vrat še za 113 milimetrov daljšo medosno razdaljo, v drugi vrsti sta dva udobnejša sedeža, po potrebi pa je na voljo še tretji, bolj ali manj pomožni, zadnji sedež. Tehnologija je enaka kot pri ostalih dveh različica, vključno z zmogljivim motorjem in športno uglašenostjo celotnega vozila.
Motorno bistvo predstavlja bencinski motor V8 z delovno prostornino 4.395 kubičnih centimetrov, ki zmore med 6.000 in 7.000 vrtljaji 412 kilovatov (560 KM) moči in v območju med 1.500 in 5.750 vrtljaji dosega 680 Nm navora. Od 0 do 100 kilometrov na uro M6 gran coupe s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom pospeši v 4,2 sekunde, hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, z dodatnim paketom športne opreme je meja prestavljena na 305 kilometrov na uro.
Kljub zmogljivostim superšportnika pa ima tudi M6 gran cuope dodane sisteme za varčnejšo in okolju prijaznejšo vožnjo v BMW-jevem sklopu tehnologije »efficient dynamics«, kar naj bi zagotavljalo možnost doseganja povprečne porabe 9,9 litra na sto kilometrov in 232 gramov izpuha ogljikovega dioksida na kilometer.
Seznam opreme, ki jo obljubljajo pri bavarskem izdelovalcu prestižnežev je dolg, na njemu ne manjka novih tehnoloških igračk, seveda pa je rangu avtomobila primerna tudi cena. Na domačem nemškem trgu bo treba za novinca odšteti 128.000 evrov, vključno z dajatvami.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje