V italijanskem mestu bo predstavljena petvratna različica, ki pa se od limuzinske izvedbe, trenutno predstavljene na avtosalonu v Los Angelesu, oblikovno ne razlikuje kaj dosti.
Katalizator z nanotehnologijo
V svojem odgovoru na šesto generacijo golfa je mazda dala veliko poudarka okoljevarstvu, saj bo imela prenovljena mazda 3 nizke izpuste ogljikovega dioksida. Predvsem zaradi katalizatorja, ki bo s pomočjo nanotehnologije zmanjšal izpuste paladija in platine.
Dizelski agregat od mazde 6
Mazda 3 si bo od večje "sestre" (mazde 6) "sposodila" 2,2-litrski dizelski agregat, ki bo na voljo v 138- (185 KM) ali 112-kilovatni (150 "konjski") različici. Oba motorja izpolnjujeta tudi normo Euro5. Najšibkejši dizelski motor pa bo 1,6-litrski, njegova največja moč bo 82 kilovatov (110 KM).
Ponudba benciskih motorjev se bo začela z 1,6-litrskim motorjem (78 kW/105 KM). Ta je nadomestil 1,4-litrskega, ki je predstavljal začetek ponudbe "bencinarjev" pri prvi generaciji. Vrh ponudbe pa bo dvolitrski motor z neposrednim vbrizgom goriva in največjo močjo 112 kilovatov (150 KM). Športna izvedba MPS naj bi bila na voljo jeseni prihodnje leto.
Pri novi mazdi 3 bodo na voljo številni dodatki, kot na primer biksenonski žarometi z aktivnim sistemom delovanja, ki v zavojih samodejno osvetli območje, ki ga luči ne pokrivajo, ter sistem spremljanja voznega pasu.
Nova mazda 3 naj bi na evropske ceste zapeljala spomladi prihodnje leto, cena (za nemški trg) pa naj bi bila okrog 17.000 evrov.
J. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje