
Ko podrsate po koleščku računalniške miške navzdol, se vam stran po zaslonu pomika v isti smeri, ali v obratni?
Se vam zdi logično, da za odpiranje šipe gumb pritisnete, za zapiranje pa dvignete? Če ste na obe vprašanji odgovorili pozitivno, potem v novem Volkswagnovem kabrioletu težav ne bo. Če ste odgovorili z ne, začnite vaditi. V T-rocu kabrioletu se streha zlaga s pritiskom gumba – navzdol!

Kabrioleti za vse letne čase
Kabrioleti niso priljubljeni samo tam, kjer sije sonce celo leto, ampak so zelo popularni tudi v državah, kje je sonca malo. Na primer v Angliji. Tam imajo celo nadpovprečno veliko dežja. In zato ni nič čudnega, če se ljudje vozijo s kabrioleti, a so hkrati precej oblečeni, poleg tega je dobrodošla še kapa na glavi. Tako se pravzaprav vozi in uživa hkrati.

T-roc, ki smo ga vozili v različici s pomično streho, je drugačen kabriolet, saj gre za SUV. Združuje ugodje in udobje križanca in kabrioleta. V kabrioletu je prostora le za štiri potnike. In T-roc je pravi kabriolet, ki je v osnovi namenjen uživanju.
Če vas je vsaj malo zamikala vožnja z zloženo streho in vetrom v laseh tega drugačnega kabrioleta, ne smete spregledati našega testa, ki si ga lahko ogledate v video prispevku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje