Francoski proizvajalec premium vozil DS je razkril prenovljeno različico svojega najbolje prodajenega modela DS3. Spremembe so kozmetične in mehanične. Avtomobil bo premierno razkrit na avtomobilskem salonu v Ženevi.
DS 3 je bil še s Citroënovo značko razkrit že leta 2009, po petih letih pa je doživel prve spremembe. Pri znamki DS, ki zdaj deluje ločeno od Citroëna, so svoj najbolje prodajani model, do zdaj je našel 390.000 kupcev, prenovili še drugič. Prenovljena je tako kombilimuzinska različica kot različica cabrio z mehko streho.
Kozmetične spremembe vključujejo nov prednji del, na šestkotni s kromom obdani maski je zdaj logotip DS. Kupcem so ponudili še več možnosti individualizacije vozila, npr. deset vrst nalepk za streho, ki so na voljo za kombilimuzino poleg štirih barv strehe in štirih barv platna za kabriolet, deset ohišij zunanjih ogledal ter petnajst vrst 16- in 17-palčnih litih platišč, ki so na voljo za obe karoserijski različici.
Prijatelj s pametnimi telefoni
V potovalni kabini je nov 7-palčni zaslon na dotik v barvah. Poleg poenostavljenega dostopa do vseh funkcij vozila (20 gumbov manj na sredinski konzoli) je prek zaslona mogoče uporabljati storitev Mirror Screen. To je rešitev za vzpostavitev povezave, ki deluje v povezavi s standardom Apple CarPlay™ in MirrorLink®, ki omogoča uporabo pametnega telefona neposredno prek zaslona na instrumentni plošči vozila. Pri standardu Apple CarPlay™ lahko voznik na primer povsem intuitivno telefonira, pregleduje načrte, posluša glasbo ali dostopa do sporočil z enim samim ukazom ali dotikom prsta. Uporaba in upravljanje standarda CarPlay™ sta mogoča prek vmesnika v vozilu ali po vklopu glasovnega prepoznavanja Siri.
Od tehničnih novosti pri znamki DS v Parizu izpostavljajo samodejni šeststopenjski menjalnik zadnje generacije (EAT6), ki je kombiniran z motorjem PureTech 110, novost v ponudbi je tudi trivaljni turbobencinski motor PureTech 130.
Športna izvedenka zdaj sliši na ime performance, na voljo bo tako za kombilimuzino kot kabriolet. 1,6-litrski THP-motor v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom proizvede 153 kilovatov moči in 300 Nm navora.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje