Proizvajalci avtomobilov, kot so Toyota, Opel, Mitsubishi, Peugeot, Citroen, Saab in Suzuki, so letos za oglaševanje uporabili stvari, ki bi po mnenju urada za varstvo potrošnikov lahko zavajali potrošnike, je dejala Oeverlijeva. Ta pravi, da Toyota v svojemu oglasu za hibrid prius tega oglašuje kot avtomobil, ki je največji prijatelj okolju na svetu.
"Da lahko nekdo trdi, da je njegov avtomobil bolj zelen in večji prijatelj okolju kot drug, mora to dokazati z količino izpušnih plinov, s porabo energije in z načinom recikliranja," je še dodala Bente Oeverli.Na Norveškem bodo naslednji mesec začela veljati navodila, ki bodo strožje obravnavala tovrstno oglaševanje. Ta navodila bodo poslali vsem proizvajalcem avtomobilov, v njih pa bo pisalo: "Zahtevamo, da se besede, kot so prijatelj okolju, zelen, čist, naraven in podobno, ne uporabljajo v prodaji avtomobilov."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje