Gre za prvo sodelovanje med Nissanom in oblikovalsko hišo Italdesign, ki je na osnovi modela GT-R NISMO razvila in izdelala edinstven prototip. Tega krasijo zlati detajli, nov pokrov motorja, zašiljeni sprednji žarometi v tehniki led, za pet centimetrov nižja strešna linija, steklo in štiri "lebdeče" okrogle zadnje luči. Avtomobil je odet v sivo barvo Liquid Kinetic Gray z detajli v zlati barvi Energetic Sigma Gold ter obut v 21-palčna kolesa.
Zelo posebna je tudi notranjost, kjer so za lepši videz armaturne plošče odstranili zaslon na sredinski konzoli ter jo okrasili z vložki iz ogljikovih vlaken ter v zlati barvi. Namesto klasičnih merilnikov je vgrajena digitalna instrumentna plošča, sedeži pa so odeti v alkantaro.
Izboljšave za več kot 700 "konjev"
Ročno izdelanemu 3,8-litrskemu motorju V6 so namenili večji turbopuhali, večje hladilnike stisnjenega zraka, bolj vzdržljivo gred in bate, šobe vbrizga z večjim pretokom, optimiziran sesalni in izpušni sistem ter kup drugih izboljšav, ki so mu prinesli 529 kilovatov (710 KM) in 780 Nm navora. Avtomobil so opremili tudi z ojačanim dvosklopčnim šeststopenjskim menjalnikom ter diferenciali in pogonskimi gredmi, ki omogočajo varen prenos ogromne moči na vsa štiri kolesa. Podvozju so namenili Bilsteinove prilagodljive blažilnike DampTronic.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje