Glavna novica je vsekakor 4,2-litrski motor V8 z močjo 331 kW (450 KM) in navorom 430 Nm med 4.000 in 6.000 vrtljaji na minuto. Hitrost 100 km/h bo 1.725 kilogramov težki RS5 dosegel v 4,6 sekunde, največja hitrost pa je tovarniško omejena na 250 km/h (na željo lastnika se lahko sicer omejevalnik popravi na največ 280 km/h).
Cena? 77.700 evrov
RS5 se sicer ponaša s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom S tronic in štirikolesnim pogonom quattro. Motor naj bi bil kljub vsemu razmeroma varčen s porabo 10,8 litra bencina na sto kilometrov. Glede samega oblikovanja se večje spremembe obetajo sprednjemu in zadnjemu odbijaču, posebnost pa sta tudi ovalni izpušni cevi ter pomični zadnji spojler, ki se dvigne pri hitrosti, višji od 120 km/h. In cena? V Nemčiji naj bi bilo za osnovni model treba odšteti okoli 77.700 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje