YikeBike poganja električni motor z močjo 1 kilovata. Celotno ohišje je izdelano iz ogljikovih vlaken, zato tudi majhna masa naprave. YikeBike bo na trg prišel prihodnje leto, cena pa bo dokaj zasoljena, najmanj 3.500 evrov. Foto: YikeBike.com
YikeBike poganja električni motor z močjo 1 kilovata. Celotno ohišje je izdelano iz ogljikovih vlaken, zato tudi majhna masa naprave. YikeBike bo na trg prišel prihodnje leto, cena pa bo dokaj zasoljena, najmanj 3.500 evrov. Foto: YikeBike.com

Na prvi pogled naj bi šlo za kolo oziroma dvocikel, po besedah proizvajalca sodeč, naj bi bila to električna naprava, namenjena čim hitrejšemu premikanju iz točke A v točko B v mestu oziroma urbanih središčih.

Inženirje je pri ustvarjanju vodilo nekaj iztočnic, na primer: kako s pomočjo naprave najhitreje priti z enega mesta na drugo, kako majhen je lahko kolešček, da je še stabilen, ali je mogoče narediti nekaj, s pomočjo katerega lahko prideš kamor koli v mestu, ter kako poenostaviti vožnjo z monociklom. Po petih letih razvoja in trdega dela je rezultat na fotografijah na vaši desni.

Monocikel z dodatnim koleščkom?
Veliko in majhne zadnje kolo, sedež, dve držali, a brez pedalov. Električna napravica, ki bi jo bilo krivično označiti za električno kolo, je po zapisih kolegov z Otoka lahko vodljiva in prav zanimiva za vožnjo. YikeBike ima na držalih za roke upravljalnike, s pomočjo katerih pospešujemo, krmilimo in zaviramo.

Najvišja hitrost YikeBika je omejena na 20 km/h, baterija, ki se napolni v približno pol ure, pa zadostuje za nekaj manj kot 8 kilometrov poti, kar je v bistvu edina večja pomanjkljivost (poleg visoke cene) stvarce.

Če zmanjka energije, ali pa je gneča na pločniku prevelika, pa lahko YikeBike hitro in enostavno zložimo v priročno torbo, težko približno 10 kg.