Glavni vir pogona tesle roadsterja je električna energija. Le-ta se shranjuje v sisitem ESS (Energy Storage System). Foto: Tesla
Glavni vir pogona tesle roadsterja je električna energija. Le-ta se shranjuje v sisitem ESS (Energy Storage System). Foto: Tesla

Končna hitrost sicer ne bo za veliko presegla številke 200, zato pa bolj v oči bode pospešek. Štirikolesnik namreč z mesta do 100 km/h potrebuje vsega štiri sekunde.

Električno vozilce bo lahko z enim samim polnjenjem prevozilo okoli 400 kilometrov. Lepotec na oko spominja na Lotusove modele. Nič čudnega, če pa ga je zasnoval prav glavni Lotusov oblikovalec, Berney Hatt. Za zdaj si lahko ljubitelji jeklenih lepotcev le napasejo oči na slikah študijskega modela tesle. Za kaj več bodo morali počakati eno leto, ko naj bi roadster zavil v prodajne salone.

ESS sestavlja 6.831 litij-ionskih celic. Mreža mikroprocesorjev je zadolžena za polnjenje, praznjenje in nadzorovanje delovanja celic. Foto: Tesla
Pri podjetju so s posebnimi hladilniki poskrbeli, da se baterije ne bi pregrevale. Foto: Tesla
Kupci naj ne bi imeli težav s polnjenjem. Ob avtomobilu bodo namreč prejeli velikanski polnilec, ki ga bodo lahko vgradili, kamor bodo hoteli. Hkrati bo na voljo še dodatni mobilni polnilec, če voznik obtiči na cesti. Foto: Tesla
Poseben je tudi menjalnik, ki je ročni dvostopenjski. Foto: Tesla
Avtomobil poganja trifazni, štiripolni AC indukcijski motor pod nadzorom zmogljive elektronike (PEM - power electronics module). Foto: Tesla
Tesla roadster nudi vozniku dirkaške užitke, čeprav ne uporablja bencina. Prav to je tisto, kar je bil cilj podjetja pred ustanovitvijo, je poudaril direktor Tesle, Martin Eberhard. Foto: Tesla
Sama notranjost je oblikovana športno, hkrati pa tudi elegantno. Pri Tesli prisegajo na aluminij in usnje. Foto: Tesla