S skupno maso 40 ton naj bi z enim polnjenjem eActros 600 prevozil vsaj 500 kilometrov in glede na zmogljivost polnilne infrastrukture naj bi ga bilo mogoče napolniti v pol ure.
V eActros 600 so vgradili tri pakete baterij skupne bruto kapacitete 621 kWh oziroma neto uporabne kapacitete kar 600 kWh, uporabnih je torej več kot 96 odstotkov. Poleg tega, da lahko litij-železo-fosfatne baterije napolnimo do konca, pa je njihova prednost tudi v tem, da jih lahko redno polnimo hitro. In to ne zgolj s 350 kilovati, kar velja pri avtomobilih za super hitro, tovornjak polnimo mega hitro.
Preboj na področju baterij
Mercedesove baterije so plod razvoja kitajskega baterijskega giganta CATL, to je točno tisto podjetje, ki nam je pred kratkim v Münchnu pokazalo LFP-baterijo za osebni avtomobil, ki zmore v manj kot desetih minutah povrniti za 400 kilometrov dosega. In ker to lahko počnemo redno, bo baterija še vedno obdržala svoje najboljše lastnosti. To zdaj res pomeni neko novo razsežnost elektromobilnosti, ker nam omogoča, da bomo lahko tudi v električni dobi šli na današnji bencinski servis in se oskrbeli z energijo. Megavatne polnilnice so seveda šele prihodnost.
Nov obraz
Za optimizacijo aerodinamike je Daimler Truck razvil nov oblikovalski jezik za voznikovo kabino vozila, ki povzema elemente konceptnega prototipa, predstavljenega na IAA-ju 2022. Poudarek je bil na kiparski obliki, so nam povedali na predstavitvi. Zunanja ogledala so popolnoma digitalna, radarski senzorji so vgrajeni za žarometi, odprtine za dovod zraka pa so idealno nameščene pod voznikovo kabino.
Vabimo vas, da vozilo in njegove prednosti podrobneje spoznate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje