Novinec je 22 centimetrov daljši od predhodnika, poleg novih zunanjih oblik pa so najprepoznavnejši detajl drsna vrata, ki omogočajo dostop do druge in tretje vrste sedežev, ki jih ni treba več odstranjevati iz vozila, če želimo potniško kabino spremeniti v »tovorni prostor«. Sedeže je namreč mogoče zložiti, da nastane ravno dno, v povečanem prtljažniku pa je tako 2.430 litrov prostora za prtljago.
Šest- ali sedemsedežnik bo na voljo s pestro ponudbo pogonskih agregatov in trendovskimi tehnološkimi dodatki, kot sta na primer sistem start-stop in sistem za regeneracijo električne energije.
Zmogljivi, a varčni motorji
Pri Volkswagnu poudarjajo, da so novi motorji v primerjavi s primerljivimi iz prejšnje generacije tudi do 21 odstotkov učinkovitejši pri izrabi goriva in ustrezajo standardom Euro 5. Najvarčnejši pri porabi goriva pa naj bi bil 2,0-litrski motor TDI s povprečno porabo 5,5 litra in izpustom ogljikovega dioksida 143 gramov na kilometer.
Kupci bodo na začetku prodaje lahko izbirali med dvema bencinskima motorjema TSI in dvema dizelskima TDI. Motorja TSI zmoreta 110 kW (150 KM) oziroma 147 kW (200 KM) moči, motorja TDI pa 103 kW (140 KM) oziroma 125 kW (170 KM). Pri vseh motorjih je poleg klasičnega menjalnika mogoče izbrati tudi šeststopenjski samodejni menjalnik DSG.
Enaki paketi opreme na vseh trgih
Sharan, pri katerem sta za njegovo zunanjo podobo odgovorna prvi mož oblikovalske ekipe v skupini Volkswagen Walter de'Silva in šef Volkswagnovih oblikovalcev Klaus Bischoff, bo na vseh trgih na voljo z za znamko že dobro znanimi tremi ravnmi opreme: trendline, comfortline in highline.
Pri Volkswagnu obljubljajo, da bodo veliko opreme ponudili že pri osnovnem paketu, vključno s sedmimi varnostnimi mehovi, ESP-jem, polavtomatskim klimatskim sistemom, avdiosistemom s CD-predvajalnikom ter pnevmatikami, ki same »zalepijo« manjše poškodbe. Kupci pa bodo lahko izbrali tudi dodatke, kot so na primer sistem za samodejno parkiranje, pri katerem z volanom upravlja avtomatika.
Za vstopni model 1,4 TSI 150 KM trendline bo treba na slovenskem trgu odšteti 24.970 evrov. Kot predvidevajo pri uvozniku, pa bo najbolj iskana različica 2,0 TDI 140 KM comfortline, za katero bo treba odšteti 27.890 evrov.
Besedilo: M. Kr.
Foto: Volkswagen
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje