Ferrari je izdelal svoj najbolj uporaben avtomobil do zdaj. Za petvratnega in štirisedežnega križanca purosangue s praktičnim prtljažnikom, štirikolesnim pogonom in V12 motorjem naj bi morali neuradno odšteti nekaj manj kot 400.000 evrov, za to ceno pa v Maranellu obljubljajo pristne vozniške občutke, kot jih poznamo pri drugih vozilih znamke Ferrari.
Oblikovno se novinec močno naslanja na Ferrarijev kupe roma, zanj sta značilna eleganten slog in nižje težišče. Za začetek je predvidena vgradnja 6,5-litrskega bencinskega motorja V12 s 540 kilovati moči (725 KM) in 716 Nm navora. Pospešek od 0 do 100 km/h je 3,3 sekunde, največja hitrost pa 310 km/h.
Veliko napredne tehnologije
Moč se na vsa štiri kolesa prenaša s pomočjo osemstopenjskega menjalnika F1 DCT, ima tudi sistem F1-Trac, Ferrarijevo tehnologijo aktivnega vzmetenja, štirikolesno krmiljenje, HDC (Hill Descent Control) ... Po zmogljivem dvanajstvaljnem motorju bosata sledili še različica V8 in hibrid.
Zanimiva je tudi kabina, kjer imata voznik in sopotnik vsak svoj zaslon. Dodali so tudi zmogljiv zvočni sistem burmester 3D High-End in številne sisteme za pomoč vozniku (ADAS), od katerih so številne razvili v sodelovanju z Boschem, vključno s prilagodljivim tempomatom (ACC), sistemom za samodejno zaviranje (AEB), samodejnimi dolgimi lučmi (HBA/HBAM), opozorilo o zapustitvi voznega pasu, pomočnika pri zapustitvi voznega pasu (LDV), pomoč pri ohranjanju voznega pasu (LKA), zaznavanje mrtvega kota (BSD), prepoznavanje prometnih znakov (TSR), sistem za prepoznavanje utrujenosti in pozornosti voznika (DDA) in tudi kamero za vzvratno parkiranje (NSV).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje