Italijanska znamka se tokrat na domačem terenu postavlja s športnim novincem 458 challenge. Foto: Ferrari
Italijanska znamka se tokrat na domačem terenu postavlja s športnim novincem 458 challenge. Foto: Ferrari

Berlineta s sredinsko nameščenim motorjem V8 izhaja iz modela 458 italia in je Ferrarijev peti model, ki ga uporabljajo na tekmah (Ferrari Challenge) v Italiji, Evropi in Severni Ameriki, ki se jim bo prihodnje leto pridružila tudi serija tekem na azijsko-pacifiškem območju. Kot poudarjajo pri izdelovalcu, so z novim modelom 458 challenge znova ustvarili za znamko značilno kombinacijo ekstremnih voznih lastnosti in zabave za volanom v rokah profesionalnih ali zgolj petičnih voznikov, ki se radi preizkušajo na dirkališčih.

Na razstavnem prostoru v Bologni delajo družbo novincu tudi modeli, ki se že lahko pohvalijo s športnimi dosežki, na primer F430GTC z osvojenim konstruktorskim 1. mestom v razredu GT2 na prvenstvu Interkontinental Le Mans Cup 2010.

Seveda pa pri Ferrariju pričakujejo dobre športne rezultate tudi od novinca 458 challenge, ki ga poganja zmogljiv motor V8 z gibno prostornino 4499 kubičnih centimetrov in največjo močjo 425 kilovatov (570 KM) pri 9.000 vrtljajih.

Glede na tekmovalni značaj vozila so inženirji poskrbeli za ustrezno prilagoditev prestavnih razmerij in učinkovito dieto za zmanjšanje teže v primerjavi s 458 italia. Challenge ima tanjšo karoserijo, izdatneje so uporabljali ogljikova vlakna in lexan. Tekmovalnim razmeram je prilagojeno tudi podvozje, celotno vozilo pa je dodatno znižano za 50 milimetrov. Poleg mehanskih prilagoditev za čim boljšo lego na dirkališču pa bo voznikom na pomoč priskočila tudi elektronika, ki stalno spremlja oprijem in je dodobra preizkušena na dirkališčih formule 1.