V Evropi je Ford druga najuspešnejša znamka. Foto: Ford
V Evropi je Ford druga najuspešnejša znamka. Foto: Ford

Predstavitev nove generacije focusa je za Ford velikega pomena, saj gre za svetovni model, razvit in izdelan v okviru nove razvojne strategije, imenovane ONE, katere namen je med drugim zniževanje razvojnih oziroma proizvodnih stroškov tega svetovnega koncerna, prisotnega na zelo različnih trgih. Focus nameravajo prodajati na kar 120 trgih, vozila, izdelana na skupni osnovi, pa bodo imela do 80 odstotkov enakih delov po vsem svetu. Do leta 2012 nameravajo na omenjeni osnovi izdelati vsaj deset modelov, skupna letna proizvodnja pa naj bi dosegla 2 milijona vozil.

Focus bo tudi v Slovenijo zapeljal predvidoma v prvi polovici leta 2011, malce dlje pa bo treba čakati na športno različico ST, ki bo kljub zbujanju pozornosti v Parizu na trge pripeljala šele v začetku leta 2012.

Hkraten začetek prodaje treh karoserijskih različic, štirivratne limuzine, petvratne kombilimuzine in karavana zagotavlja izdelovalcu širši krog kupcev, ki ga še povečuje tradicionalno pestra ponudba pogonskih agregatov. Med zadnjimi so tudi najnovejši motorji s tehnologijo ECOnetic, ki jo je Ford začel uvajati leta 2010, pred kratkim pa za fiesto ECOnetic dobil tudi prestižno nagrado »EcoGlobe«.

Pestra ponudba modelov in njihovih različic Fordu zagotavlja tudi dober položaj na trgu, saj na evropski ravni trenutno zaseda drugo mesto na lestvici blagovnih znamk. Največja Fordova prodajna uspešnica v Evropi pa je, z 810 tisoč prodanimi primerki v prvih osmih mesecih, fiesta.

Besedilo: M. Kr.
Foto: Ford