Zaenkrat uradno še kot prototip, kmalu pa v bolj ali manj nespremenjeni podobi tudi na prvih dirkališčih. Foto: Ford
Zaenkrat uradno še kot prototip, kmalu pa v bolj ali manj nespremenjeni podobi tudi na prvih dirkališčih. Foto: Ford

Pri znamki radi poudarijo, da jim udeležba v avtomobilističnem športu kljub visokim stroškom prinaša ugled na trgu, saj s športnimi uspehi dokazujejo tudi kakovost tehnologije in svojih izdelkov - čeprav je vse skupaj močno prilagojeno športnim zahtevam. Prototip, ki se trenutno predstavlja na avtomobilskem salonu v Los Angelesu, ima vgrajen 2,0-litrski motor EcoBoost. Osnovna različica novega focusa pa je športno oplemenitena v skladu s tekmovalnimi pravili FIE (Fédération Internationale de l'Automobile) in na podlagi izkušenj številnih športnih ekip, ki že tekmujejo z različnimi Fordovimi modeli. Konstruktorji pa že ob predstavitvi prototipa zagotavljajo, da bo serijska izvedba tekmovalnega vozila omogočala tudi hitre prilagoditve glede na predpise in dejanske tekmovalne preizkušnje.

Prva taka preizkušnja čaka tekmovalno različico forda focus že prihodnje leto v Veliki Britaniji, pri Fordu pa pričakujejo, da bo mogoče njihov dirkalnik videti tudi še marsikje drugje.

S poudarjanjem celostnega značaja dirkalnega prototipa želijo med drugim podpreti promocijo serijske različice novega focusa, pri katerem so se odločili za enotno platformo in minimalne prilagoditve posameznim lokalnim trgom.

O promocijski vrednosti atraktivnega športnega prototipa pa ni dvoma, saj na avtomobilskem salonu zbuja veliko pozornosti tako med ljubitelji kot profesionalci, ki jih zanimajo prav vse podrobnosti v povezavi s predvidenimi zmogljivostmi, pa tudi varnostjo in skladnostjo s predpisi.