Pri Fordu so že pred časom oznanili, da bodo izdelovali samo še tiste avtomobile, ki so prodajno uspešni. Precej logična poteza, ki pa je v zadnjem času dobila, za nepoznavalce, neobičajne razsežnosti.
Odločili so se tudi, da bodo letos končali izdelavo svetovno uspešne fieste, ki je na trgu že od leta 1976, zanjo pa se je odločilo že več kot 20 milijonov kupcev. Če gledamo s čustvene plati, precej nelogična poteza, če pa pogledamo z racionalne, Fordove strani, pa se že zdaj večja in seveda tudi dražja puma prodaja dobro. Ko ne bo več fieste, se bo še bolje. Vsaj tako menijo pri Fordu.
Ampak to je razlaga za širšo množico. Poslovna poteza prinaša še veliko več. Poleg trenutnega zaslužka so tu smernice za prihodnost, načrtovanje prihodnjih modelov in, jasno, elektrifikacija.
Zgodba testnega modela je podobna
Zdaj se verjetno že sprašujete, kakšno povezavo ima to s tem avtomobilom. Tudi njega je doletela pravzaprav podobno zanimiva zgodba. Ford je model tourneo connect predstavil leta 2002 kot potniško nadgradnjo cargo različice transit connect. Prvo generacijo so izdelovali v Turčiji in Romuniji, drugo pa je Ford prestavil v svojo špansko tovarno v Valencii. Lani so predstavili tretjo generacijo, ki pa se izdeluje na Poljskem, in to v Volkswagnovi tovarni. In če niste vedeli, na kateri avtomobil vas tourneo connect spominja, zdaj veste.
Odlično urejen delovni prostor
Sodelovanje avtomobilskih koncernov prinaša enormno znižanje najprej razvojnih in pozneje tudi proizvodnih stroškov. Zato tourneo connect ne prinaša zgolj caddyjeve zunanjosti, ampak tudi notranjost. A tega nikakor ne štejemo za slabo, saj se pri takšnih sodelovanjih združijo najboljše stvari iz obeh modelov.
Tako novi tourneo connect prinaša voznikov delovni prostor, ki navduši s preprosto in zadovoljivo ergonomijo, spodobnima sedežema in opremo, ki se je ne bi branil niti povprečen osebni avtomobil.
Če k temu prištejemo še številne odlagalne površine in predale, ki so tudi resnično uporabni in dovolj veliki, da vanje dejansko tudi kaj spravimo, pa je takšen avtomobil tudi družinsko uporaben in preprosta alternativa izginjajočemu razredu družinskih enoprostorcev.
Še več o zmogljivosti in gospodarnosti avtomobila pa v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje