Pri Fordu so predstavili večji in modernejši kombilimuzinski model ka s petimi vrati, ki se imenuje ka+. V primerjavi s predhodnikom je potovalna kabina veliko prostornejša in uporabnejša.
Ka+ je nastal na splošni arhitekturi, ki jo pri Fordu uporabljajo za izdelavo malih vozil. V Kölnu, na sedežu evropskega Forda, pravijo, da so v primerjavi z modelom, ki ga prodajajo v Braziliji in Indiji, izboljšali praktično vse, od kakovosti izdelave, vgradnje materialov, tudi vozne lastnosti naj bi bile podobne fiesti.
Ka+ v dolžino meri malo manj kot štiri metre, s čimer je krajši od fieste, a nekoliko višji, za 2,1 centimetra. Prostornina prtljažnika je 270 litrov, kar je 10 litrov manj kot pri fiesti. Pri Fordu pravijo, da lahko vanj pospravimo dva večja kovčka. V kabini je 21 različnih odlagališča za večje in manjše predmete in drobnarije s skupno 13 litri prostornine. Deljiva zadnja klop se zlaga v razmerju 60/40.
Le en motor in menjalnik
Ford z modelom ka+ meri na racionalne kupce, ki jih bolj kot oblikovanje zanimajo prostornost, uporabnost in udobje. Klimatska naprava bo na primer v ceni osnovnega modela.
Prodajali ga bodo z 1,2-litrskim atmosferskim bencinskim motorjem z 52 kilovati moči oziroma 62 kilovati moči. Menjalnik bo ročni, petstopenjski. Šibkejša izvedenka razpolaga s 105 Nm navora, pospešek od 0 do 100 km/h je 15,3 sekunde, emisije CO2 so 114 gramov na kilometer. Zmogljivejša različica zmore 112 Nm navora, pospešek od 0 do 100 km/h je 13,3 sekunde. Emisije so nespremenjene, pri ekorazličici so emisije 110 gramov na kilometer.
Na seznamu opreme so SYNC zabavno-informacijski sistem prve generacije z možnostjo glasovnega upravljanja, tempomat, ogrevana prednja sedeža, parkirna tipala ...
Ka+ bo v Nemčiji stal najmanj 9.990 evrov. Ford bo naročila začel sprejemati junija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje