Fordov športni model ford GT bo imel poleg karoserije iz ogljikovih vlaken tudi nova platišča iz tega lahkega materiala. To bo po Shelby® GT350R mustangu drugi Fordov model s platišči iz ogljikovih vlaken.
Pri Fordu so objavili, da so v prvem razpisu za naročila za svoj športni model GT prejeli več kot 6.500 prijav. Med prijavljenimi bodo izbrali le 500 srečnežev, ki bodo lahko kupili ta poseben avtomobil, ki ga odlikujejo športne karakteristike, ki so jih Fordovi inženirji zagotovili tudi z vgradnjo lahkih komponent.
"Ford GT bo ponudil naslednjo generacijo platišč iz ogljikovih vlaken, ki z napredno tehnologijo smol in vlaken oblikovalcem nudijo več svobode, obenem pa navdušujejo s strukturo ‘tkanja’ materiala," je dejal Dave Pericak, direktor Fordovega globalnega športnega programa.
Namesto črno lakiranih platišč iz ogljikovih vlaken, s katerimi je opremljen shelby GT350R, bodo platišča za forda GT na voljo v izvedbi z mat ali sijajnim prozornim lakiranjem. Obe lakiranji se ujemata z lakiranjem izpostavljenih ogljikovih vlaken pragov, maske in drugih delov novega superšportnika.
Nižja masa, boljši pospešek
V sodelovanju s partnerskim podjetjem Carbon Revolution so za izdelavo novih platišč uporabili novo generacijo tehnologije vlaken in smol, ki omogoča večjo prožnost pri oblikovanju. Platišča iz ogljikovih vlaken imajo številne prednosti pred običajnimi platišči iz aluminijeve zlitine, vključno z manjšo težo ter izboljšano dinamiko vozila in kakovostjo vožnje.
Ford GT je serijsko opremljen s kovanimi platišči z 10 kraki iz aluminijaste zlitine za superšportne avtomobile, spredaj z dimenzijami 8,5 x 20 palcev, zadaj pa 11,5 x 20 palcev. Platišča iz ogljikovih vlaken za doplačilo so enakih dimenzij, a so strukturno bolj toga in prihranijo več kot 0,9 kg nevzmetene mase na platišče.
Lažja platišča pomenijo tudi manj dela za vzmetenje sestavnih delov, ki so nameščeni nanj, in izboljšajo dosledni stik s površino cestišča, prenos moči in voznikov nadzor. Vsako vrteče se kolo deluje tudi kot žiroskop, zato lažje platišče izboljša tudi občutek pri krmiljenju in dinamiko, saj zahteva manj energije za pospeševanje ali obračanje koles in izboljša odziv vozila. Izboljšana je tudi učinkovitost vozila, saj je za vrtenje koles potrebno manj energije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje