Ponovno sta na voljo dve izbiri, ko govorimo o dolžini, in pri obeh je vozilo mogoče opremiti s tretjo sedežno vrsto za prevoz do sedmih potnikov, do katere ti vstopajo s pomočjo priročnih drsnih vrat na obeh straneh vozila. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Ponovno sta na voljo dve izbiri, ko govorimo o dolžini, in pri obeh je vozilo mogoče opremiti s tretjo sedežno vrsto za prevoz do sedmih potnikov, do katere ti vstopajo s pomočjo priročnih drsnih vrat na obeh straneh vozila. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Ford je leta 2019 združil moči s Volkswagnom. Avtomobilska velikana sta se dogovorila za izmenjavo znanja na področju gospodarskih vozil, tehnologije električnih vozil in sodelovanje še na nekaterih drugih projektih – na primer pri avtonomnih vozilih.

Leta 2020 sta proizvajalca sporočila, da bosta skupaj predvidoma proizvedla 8 milijonov gospodarskih vozil, vključujoč poltovornjake in kombije.

Prvi plod tega sodelovanja, ki ga bo zagotovil Ford in bo nosil Volkswagnovo značko, bo novi amarok in tega bomo na mednarodni predstavitvi prvič vozili decembra. V obratni smeri pa je prvi model že pripeljal v Slovenijo. Tretja generacija forda tournea connecta, ki je narejen na isti platformi kot VW caddy.

V notranjosti je Ford po svoje zasnoval nekaj dodatnih fizičnih tipk, sicer pa nam tu večinoma koristijo izkušnje, ki smo jih pridobili ob uporabi Volkswagnovih vozil. To velja za upravljanje ukazov na volanskem obroču, pa tudi celoten osrednji sistem, ki je v Fordovo preobleko odet le vizualno. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
V notranjosti je Ford po svoje zasnoval nekaj dodatnih fizičnih tipk, sicer pa nam tu večinoma koristijo izkušnje, ki smo jih pridobili ob uporabi Volkswagnovih vozil. To velja za upravljanje ukazov na volanskem obroču, pa tudi celoten osrednji sistem, ki je v Fordovo preobleko odet le vizualno. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Oblikovno poseben

Tourneo connect prinaša značilne Fordove oblikovalske detajle – predvsem tipično masko, spremenjeno podobo zadka in preoblečeno notranjost vozila. Tehnično pa je caddyju popolnoma enak. Modela si delita motorje, menjalnike in podvozje. Tako so kljub oznakam ecoboost in ecoblue tu motorji, ki jih običajno vozimo v modelih z oznakami TSI in TDI. Na voljo sta namreč 1,5-litrski bencinski motor s 84 kilovati in 2,0-litrski turbodizelski motor z 90 kilovati moči.

Kot zanimivost omenjamo servisni interval, ki je na vsakih 30 tisoč prevoženih kilometrov oziroma na dve leti. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Kot zanimivost omenjamo servisni interval, ki je na vsakih 30 tisoč prevoženih kilometrov oziroma na dve leti. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Pri različici s kratko medosno razdaljo motor poganja prednji kolesni par, pri različici z dolgo medosno razdaljo pa je na voljo tudi štirikolesni pogon.

Podrobno vam vozilo predstavljamo v video reportaži iz oddaje Avtomobilnost.