Ford C-max je že dobro uveljavljen model, ki je poleg drugih motornih različic dobil tudi nov trivaljnik. Foto: M. Kr.
Ford C-max je že dobro uveljavljen model, ki je poleg drugih motornih različic dobil tudi nov trivaljnik. Foto: M. Kr.

Ekipa oddaje Avtomobilsko-prometne minute je namreč tokrat nabirala vtise o tem, kako se v precej velikem avtomobilu z izrazito družinskim značajem obnese že večkrat nagrajeni Fordov 1,0-litrski trivaljnik, ki bi mu sicer na prvi pogled prisodili le zmogljivosti manjših avtomobilov, kot je na primer fiesta. Toda mali ecoboost, ki tudi dimenzijsko ne presega površine lista papirja A4, se izkaže že ob zagonu.

Motor namreč svoje trivaljne zasnove "ne izda" s kakšnim posebnim zvokom, ki se mu marsikateri podobno zasnovani motor ni mogel izogniti. Prav tako ni nobenih nenavadnih vibracij, ko voznik spelje, pa hitro ugotovi, da ima na voljo kar nekaj navora. Avtorji oddaje tako še ugotavljajo, da se začne družinski c-max vesti skoraj kot kakšen majhen dirkalnik, če voznik odločneje pohodi stopalko za plin.

Seveda pa takšen način precej oddalji dejansko povprečno porabo od tistih skoraj "mitoloških" 5,2 litra na sto kilometrov, ki jo navajajo pri proizvajalcu. Med preizkusom je namreč povprečje vztrajalo v zlati sredini med sedmimi in osmimi litri.

Kaj o tej porabi pravijo avtomobilski "strokovnjaki" za točilnimi pulti in več drugih podrobnosti s preizkusa ter seveda drugih novosti na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.