Ford tourneo custom obstaja od leta 2012. Dopolnil je manjši različici courierja in connecta ter postal paradni konj Fordovih osebnih dostavnikov, podobno kot Volkswagnov multivan ali Mercedes-Benzov razred V.
Na predstavitvi nove generacije so nam pri Fordu povedali, da vedno več družin za svoje vozilo izbere velikoprostorec oziroma potovalni kombi, ki so ga zato nadgradili na način, da prinaša veliko udobja, s številnimi različnimi pogoni pa so ga skušali približati čim večji skupni uporabnikov.
Dizel, priključni hibrid in elektrika
Ford je vodilni v razredu lahkih gospodarskih vozil (LGV). Na izbiro je tudi priključna hibridna različica (PHEV) z uveljavljenim 2,5-litrskim štirivaljnim bencinskim motorjem, elektromotorjem in baterijo z 11,8 kWh z električnim dosegom do 52 kilometrov, povsem električna različica z elektromotorjem z močjo 125 kW zmore na elektriko prevoziti 320 kilometrov. V povezavi z EV-različico je zanimiv podatek, da je bila v primerjavi s konkurenti kar za dvakrat izboljšana vlečna zmogljivost. Glavni izbor bosta dve različici dvolitrskega dizelskega motorja z oznako ecoblue. Šibkejši ima moč 100 kW (136 KM) in prihaja z ročnim menjalnikom, zmogljivejša različica ima moč 125 kW (150 KM) in je lahko kombinirana tudi z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Na voljo je tudi štirikolesno gnana različica.
Prilagodljivi sedeži
Novi toureno custom je postavljen na novo platformo, ki si jo deli s tovornimi in električnimi različicami, kar prinaša tudi boljše vozne lastnosti. Izboljšani so bili proporci, krajši je prednji previs, nižje je dno vozila, kar daje večji občutek vožnje v osebnem avtomobilu. V vozilu so lahko nameščene tri vrste sedežev, poudariti velja nov sistem sedežev na vodilih (tirnicah), ki omogočajo razporeditev sedežev po lastnih željah. Sedeže, ki so veliko lažji kot v predhodni generaciji in lažji za odstranitev iz kabine, je mogoče obrniti drugega proti drugemu, vmes pa postaviti mizo. Nova izvedenka multicab pa prinaša pregradno steno v obliki črke L. Standardna različica poleg voznika sprejme še sedem potnikov, spredaj sta lahko dva ali trije sedeži, pri daljši različici L2 je za tretjo sedežno vrsto še 1,3 kubičnega metra prtljažnika za prevoz prtljage.
Opremljen kot osebni avtomobil
Pri Fordu poudarjajo premijsko vsebino. Pozneje bodo na voljo tudi matrični žarometi, streha je lahko panoramska. Na sedeže v drugi in tretji vrsti se lahko vstopa skozi električna stranska vrata, na voljo je akustična izkušnja s premijskim zvočnim sistemom z do 15 zvočniki. Že serijsko je na voljo najnovejša generacija zabavno-informacijskega sistema sync4, brezžično je integriran Android Auto in Apple Carplay. Pred voznikom je digitalni zaslon, samodejna klimatska naprava je del serijske opreme, na voljo je fiksna ali električno poklopna vlečna kljuka. Izbor asistenčnih sistemov je podoben kot pri osebnih vozilih, prvič je na voljo opozorilo pri izstopanju iz vozila, ki deluje tudi takrat, ko je vozilo ugasnjeno.
V kabini imajo prav vsi potniki obilje prostora. To so dosegli tudi z ročico za menjalnik ob volanu, nov je predal spredaj pred sopotnikom, saj je zračna blazina nameščena v strehi. Tudi materiali so podobni kot v osebnih vozilih, na primer volan je serijsko usnjen, malo bolj zaobljen zaradi mobilne pisarne. Volan lahko služi kot mizica, potem ko mu spremenimo naklon.
Letos nameravajo pri Fordu v Sloveniji prodati približno 180 vozil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje