Citroën C1 je eden izmed trojčkov, ki je nastal v sodelovanju med skupino PSA in Toyoto. Foto: Citroën
Citroën C1 je eden izmed trojčkov, ki je nastal v sodelovanju med skupino PSA in Toyoto. Foto: Citroën
Malček je namenjen predvsem tistim, ki se redno soočajo z mestno gnečo. Foto: Citroën
Na voljo sta tri- in petvratna različica. Foto: Citroën
Armatura je samosvoja in razgibana. Foto: Citroën
Nenavaden merilnik vrtljajev sodi med dodatno opremo. Foto: Citroën
Tudi avdiosistem je prilagojen C1. Foto: Citroën
Na malem digitalnem zaslonu so prikazani podatki o gorivu, prevoženih kilometrih in trenutni prestavi. Foto: Citroën
Na robotizirani menjalnik sensodrive bo treba počakati do prihodnjega leta. Foto: Citroën
Zadnja vrata močno olajšajo dostop do avtomobilčku ustrezno majhne sedežne klopi. Foto: Citroën
Za prtljažna vrata služi kar zadnje steklo avtomobila. Foto: Citroën
Kompaktni štirisedežni malček meri v dolžino le 3,43 metra. Foto: Citroën
Letos naj bi na slovenske ceste zapeljalo le 120 novih citroënov C1. Foto: Citroën

Pri Citroënu poudarjajo, da C1 predstavlja dopolnilo celotne ponudbe malih hišnih modelov, med katere sodita še C2 in C3. Na voljo bo s tremi ali petimi vrati, cenovna lestvica pa se začenja pri 2.065.000 tolarjev za trivratno različico z bencinskim motorjem.